• panou de comandă cu reglajul temperaturii instalat in cabina vehicolului.
	
		
			Refrigerant:
		
			• freon ecologic HFC R 404A 
		
			• continut clor = 0
		
			• potential de distrugere al stratului de ozon = 0
		
			• cantitate necesară: 1,25 kg.
		
			Compresor frigorific:
		
			• nr. cilindri : 6
		
			• cilindre: 131 cm3
		
			• turatia max.: 3000 rpm 
		
			Motoare electrice:
		
			Putere consumată :
		
			• ventilator condensator: 115 W
		
			• ventilator evaporator: 120 W
		
			Curent electric absorbit : 28 A /12V
		
			Performantele evaporatorului:
		
			• debit de aer racit: 1040 m3/h
		
			Capacitatea de răcire
		
			Capacitatea nominală de răcire in conditiile normelor ATP, pentru o temperatura exterioară de + 30° C:
		
			- 20°C  1020 WATT / 3485 BTU/h
		
			     0°C  2250 WATT / 7685 BTU/hr
		
			Preformante incălzire:
		
			Şosea: 800 W (2800 BTU/hr)
		
			Stand by: 600 W (2050 BTU/hr)
		
			Greutate: 68 kg /  118 kg antrenare electrică
		
			
				Caracteristici standard
			
				• Jet Lube™ sistem suplimentar ungere compresor
			
				• Jet Cool™ sistem suplimentar răcire compresor
			
				• Decongelare automată şi manuală cu gaze calde 
			
				• Panou de comandă cu termometru electronic digital 
			
				Variante disponibile:
			
				
					• V-200 max 10 - Antrenat de motorul vehicolului.
				
					• V-200 max 20 - Antrenat de la motorul vehicolului şi retea monofazică sau trifazică.
				
					• V-200 max 30 - Antrenat de la motorul vehicolului şi optiunea încălzire.
				
					• V-200 max 50 - Antrenat de la motorul vehicolului, retea monofazică sau trifazică şi optiunea încălzire.
				
					• V-200 max TC 10  - Antrenat de motorul vehicolului cu optiune bi-temp cu două temperaturi.
				
					• V-200 max TC 20  - Antrenat de la motorul vehicolului şi retea monofazică sau trifazică +optiune bi-temp cu două temperaturi.
				
					• V-200 max TC 30 - Antrenat de la motorul vehicolului şi optiunea încălzire+optiune bi-temp cu două temperaturi.
				
					• V-200 max TC 50 - Antrenat de la motorul vehicolului, retea monofazică sau trifazică şi optiunea încălzire +optiune bi-temp cu două temperaturi.